Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Vad som egentligen händer.

Av Simon Lindh - 5 december 2011 00:45

Det var längesedan jag var och skrev här.. Är egentligen ingen direkt bloggare men ibland kan det kännas skönt att skriva av sig.

Antar att det inte är så många som läser eller kommenterar detta som jag kommer att skriva men detta inlägget kommer handla om egentligen hela året men i synnerhet den senaste tiden.. "Vad som egentligen händer"


Året 2011 har varit ett mycket härligt år med många nya vänner och både kul / tyvärr många förhållande.

Jag är en seriös kille men när vi kommer till förhållande så har 2011 inte stämmt ett dugg och just nu vet jag inte ifall jag ska skratta eller gråtta över det.

Men man kan inte låta bli att tänka vad är felet, jag, hon, ödet eller vad? något av felen kan vara:

Att jag har stora krav ? eller att jag har svårt att bli kär?

Men under året så har jag hunnit bli det och när jag väl själv blir involverad i känslorna så får jag svårt att hejda mig själv.

Att hitta ngn som man kan lita på och som man känner att man kan vara sig själv med är den härligaste känslan som finns och då vill man bara göra allt för att dela det med den personen.

Att bara få vara med den man vill vara med, det är kärlek!

Men att öppna sig själv och berätta sin hela livshistoria och bakgrund kan få två responser.. oftast en positiv med tanke på att då känner ju motparten att här är en som verkligen är öppen och ärlig om sig själv.. Men man kan också få känslan av att det kanske blir för mycket och kanske för snabbt.

Därför kommer jag nu göra en förändring och år 2011as upplaga av Simon Lindh kommer inte finnas kvar till år 2012...

Jag kommer börja om på ny ruta och starta Januari månad med att fylla 21år och resten lär jag inte dela med mig.. Så mycket kommer jag inte öppna mig längre för någon på en längre tid förens jag känner mig 100% säker på vart jag har mig själv och speciellt vart jag har den andra.


Tillit är svaret på livslång kärlek!


Förändringen har startat och imorgon är en ny dag och en ny vecka så det är lika bra att starta den nya veckan med en Måndag och med en ny Simon.


Godnatt!


 
 
Ingen bild

Sebbe

5 december 2011 06:38

Grabben, om en människa inte kan ta dej när det är som värst så förtjänar dom inte dej när det är som bäst... Du ska inte ändra något för en härligare snubbe är fan svår att hitta... Nej, du ska vara den du är och inte känna att du behöver "gömma" den du är på riktigt... Kärleken är inget du ska leta efter, den hittar dej! Ha det underbart grabben så hörs vi:) ses vi inte förr, så god jul och gott nytt år!

Simon Lindh

9 januari 2012 02:05

Usch vad jag svarar sent men bättre sent än aldrig! Tack för att du kommenterade och ger n sådan fin respons tillbaka det värmer!
Ska börja skriva mer så nästa gång du kommenterar så får du ett snabbare svar, jag lovar! God fortsättning!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simon Lindh - 5 mars 2012 01:08

Att 2012 skulle bli ett avgörande och mycket viktigt år för mig har jag vetat hela tiden men just nu känns det för bra för att vara sant! Jag började året med att sluta självmant på Korpen Fotboll efter 3års arbete där och söker jobb i 3 veckor och...

Av Simon Lindh - 25 januari 2012 01:08

Att skriva i en blogg dagligen kan vara sjukt svårt om man nu inte vet vad man ska skriva om.. Många skriver om hur deras dag(ar) har sett ut vilket jag ibland kan tycka är lite tråkigt att läsa om, vill hellre läsa om några typiska ämnen som man s...

Av Simon Lindh - 19 januari 2012 01:36

Idag som ni flesta vet fyller jag 21år (18Januari) . Fick fina presenter av morsan och farsan men den bästa av dem alla stod farfar för. Han hade skrivit en bok med citat och roliga kommentarer som jag hade sagt när jag var mellan 3-5år gammal. ...

Av Simon Lindh - 18 januari 2012 00:28

21 år. Ja så gammal fyller jag idag, sjukt! Känns ju inte direkt annorlunda men det känns ändå konstigt att säga att man REDAN är 21 år gammal. Lixom igår var jag 20... och egentligen så känns det som att jag var 18 för bara några dagar sedan...

Av Simon Lindh - 17 januari 2012 00:15

Efter att inte ha tränat fotboll på 3,5 månad så har man värsta träningsverken nu dagen efter gårdagens match! och man märkte att konditionen hade blivit en aning sämre än innan, undrar varför.. hmm.... Fest + Dricka....   Aja! Någon som in...

Ovido - Quiz & Flashcards