Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Otursdagen

Av Simon Lindh - 13 januari 2012 01:13

Idag är det som många vet Fredan den 13e!

Dagen då alla vidskepliga ska börja tro att all deras lycka ska förvandlas till olycka.

Det är idag alla går sidan om alla A-brunnar och börjar stampa på K-brunnarna istället.

Och det är idag ingen kommer våga dricka eller gå ut på dansgolven för dem vet inte vad som kommer hända så de låser in sig i sina rum istället!


Nej nu gick vi lite över styr!

Men här är många som tar denna dagen på stort allvar och verkligen tror att man får mer olycka, själv är jag inte sådan.

Positiv som jag är vänder hellre på det och säger att detta blir min tur dag istället, kanske är idag man borde köpa en trisslott eller tippa något...?

Egentligen har jag inte så mycket mer att säga ikväll, har haft "depp talk" med personer här och där och har väl själv en liten ovetande period framför mig men ja vad gör det... man har iaf fina vänner !


Ni kan ju hjälpa mig komma på ett ämne som jag kan skriva om nästa gång så kommentera vad ni vill att jag ska skriva och tycka till om så fixar vi det!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simon Lindh - 5 mars 2012 01:08

Att 2012 skulle bli ett avgörande och mycket viktigt år för mig har jag vetat hela tiden men just nu känns det för bra för att vara sant! Jag började året med att sluta självmant på Korpen Fotboll efter 3års arbete där och söker jobb i 3 veckor och...

Av Simon Lindh - 25 januari 2012 01:08

Att skriva i en blogg dagligen kan vara sjukt svårt om man nu inte vet vad man ska skriva om.. Många skriver om hur deras dag(ar) har sett ut vilket jag ibland kan tycka är lite tråkigt att läsa om, vill hellre läsa om några typiska ämnen som man s...

Av Simon Lindh - 19 januari 2012 01:36

Idag som ni flesta vet fyller jag 21år (18Januari) . Fick fina presenter av morsan och farsan men den bästa av dem alla stod farfar för. Han hade skrivit en bok med citat och roliga kommentarer som jag hade sagt när jag var mellan 3-5år gammal. ...

Av Simon Lindh - 18 januari 2012 00:28

21 år. Ja så gammal fyller jag idag, sjukt! Känns ju inte direkt annorlunda men det känns ändå konstigt att säga att man REDAN är 21 år gammal. Lixom igår var jag 20... och egentligen så känns det som att jag var 18 för bara några dagar sedan...

Av Simon Lindh - 17 januari 2012 00:15

Efter att inte ha tränat fotboll på 3,5 månad så har man värsta träningsverken nu dagen efter gårdagens match! och man märkte att konditionen hade blivit en aning sämre än innan, undrar varför.. hmm.... Fest + Dricka....   Aja! Någon som in...

Ovido - Quiz & Flashcards