Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Simon Lindh - 5 mars 2012 01:08

Att 2012 skulle bli ett avgörande och mycket viktigt år för mig har jag vetat hela tiden men just nu känns det för bra för att vara sant!

Jag började året med att sluta självmant på Korpen Fotboll efter 3års arbete där och söker jobb i 3 veckor och har nu fått ett nytt jobb som försäljare för ett företag i malmö som jag börjar arbeta på om 2dagar...

Med denna lönen och planeringen så har jag lägenhetsflyttning inom sikte!

Jag har nyligen kommit hemfrån Österrike vilket var en härlig resa som vanligt och nu när man kommer hem till Sverige så har inte bara värmen och blommorna börjar komma fram utan även vår-känslorna.

Ibland kan man inte låta bli att få tanken "detta känns för bra för att vara sant?" och lite av denna känslan har jag fått efter allt detta och ännu mer får jag det nu efter att ha kommit hem från Österrike och träffat denna tjejen....

En varm fjärilskänsla växer stabilt inom mig och jag börjar tänka igen." du är för bra för att vara sann?" kanske har jag inte fel, Kanske har jag bara en jävla tur nu eller så är detta helt enkelt meningen att jag ska få bli lycklig nu med framtiden i sikte och med dig i den.



Jag får iaf denna låten i huvudet och den symboliserar mig nu!



Nu går jag och lägger mig med ett stort leende på mina läppar, Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards